مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-29اقتصادي

کشاورزان از کجا نهال های گواهی شده «گردو» تهیه کنند؟


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان از تولید یک میلیون نهال در استان خبر داد و گفت: 20 تا 30 هزار اصله نهال گردو در استان همدان تولید شده است.

- ایسنا/همدان رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان از تولید یک میلیون نهال در استان خبر داد و گفت: 20 تا 30 هزار اصله نهال گردو در استان همدان تولید شده است.

دکتر قاسم اسدیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در مرکز تحقیقات استان همدان انواع نهال های میوه تولید می شود، افزود: از یک میلیون اصله نهال تولید شده در استان حدود 500 هزار نهال برای فروش گذاشته می شود.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان یادآور شد: نهال های تولیدی در مرکز تحقیقات دارای لیبل و گواهی بهداشت بوده و قیمت آن براساس قیمت های مصوب وزارتخانه و مؤسسه باغبانی کشور است.

وی با بیان اینکه امسال 30 هزار نهال گواهی شده گردو در استان همدان تولید شده است، افزود: کشاورزان و باغداران برای خرید نهال های گواهی شده تولیدی مرکز تحقیقات همدان به نهالستان پردیس این مرکز واقع در شهر جورقان مراجعه کنند.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان با اشاره به قیمت نهال های تولیدی در مرکز تحقیقات استان همدان، گفت: قیمت نهال های گردو در مرکز تحقیقات یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان از کجا نهال های گواهی شده «گردو» تهیه کنند؟

کشاورزان از کجا نهال های گواهی شده «گردو» تهیه کنند؟