مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-29سياسي

ارائه سند ملی آمایش به رهبری/ رییس جمهور آینده دیدگاه خود را اعلام کند


طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه، سند ملی آمایش سرزمینی که در اواخر سال گذشته به تصویب رسیده بود به تازگی به مقام معظم رهبری ارائه شده است.

- طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه، سند ملی آمایش سرزمینی که در اواخر سال گذشته به تصویب رسیده بود به تازگی به مقام معظم رهبری ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (شنبه) در نشست خبری در محل سازمان برنامه و بودجه امیرامینی - رییس امور برنامه ریزی نظارت و آمایش سرزمینی این سازمان - در نشستی خبری در رابطه با سند ملی آمایش سرزمین توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ابتدا با اعلام این که سند ملی آمایش سرزمین در حدود سه ماه پیش به تصویب رسید، گفت که این سند اخیرا به مقام معظم رهبری ارائه شده است.

رییس امور برنامه ریزی نظارت و آمایش سرزمینی سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: سند آمایش سرزمین می تواند به محوری برای گفتمان بین نامزدهای ریاست جمهوری باشد؛ از این رو از رییس جمهور آینده می خواهیم دیدگاه خود نسبت به سند را در مناظره ها اعلام کند.

امینی با اشاره به این که گفتمان سازی در اهم ارکان سند آمایش سرزمین قرار دارد، یادآور شد که می توان در ارتباط با مبانی سند و اجزا و نحوه ی استقرار آن این گفتمان سازی شکل بگیرد و ما خواستار این موضوع هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سند ملی آمایش به رهبری/ رییس جمهور آینده دیدگاه خود را اعلام کند

ارائه سند ملی آمایش به رهبری/ رییس جمهور آینده دیدگاه خود را اعلام کند