موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-29اقتصادي

نکاتی که برای خرید انواع آمپلی فایر به کارتان می آید


آمپلی فایرها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع خدمت درخواستی و شرایط محیط استفاده از آن ها می تواند یک مدل از آن انتخای و خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دیجی صدا، در این راهنما با پرداختن به ویژگی های اساسی و مشخصاتی که با آنها روبه­رو خواهید شد، شما را در ساده ­سازی جستجو و خرید انواع آمپلی فایر موردنظرتان یاری می کنیم.

خرید آمپلی فایر خوب برای اهالی موسیقی اهمیت زیادی دارد.

سبک موسیقی یا متراژ محل اجرا هر چه که باشد، در هر جایی که با تقویت صدا سروکار داشته باشیم، بلندگوها و انواع آمپلی فایر کار دشوار تبدیل و تقویت سینگال های صوتی به امواج صوتی را انجام می دهند.

وظیفه آمپلی فایرها جزء سخت ترین کارهاست؛ آنها باید خروجی ضعیف سازها، میکروفن ها و دیگر منابع را دریافت کرده و ولتاژ را به مقدار چشمگیری برای تغذیه بلندگوهای عمومی و مانیتورهای صحنه افزایش دهند.

برای انتخاب انواع آمپلی فایر از کجا باید شروع کنیم؟ پیش از خرید آمپلی فایر ، یک سیستم پلن طراحی کنید.

فرآیند طراحی با چند سوال ساده آغاز می شود: · فضا یا فضاهایی که قرار است صدا در آنها پخش شود چه اندازه و ماهیتی دارند؟ · چه تعداد و چه نوع اسپیکرهایی برای کاربرد موردنظر خود نیاز دارید؟ · می­ خواهید صدا چقدر بلند باشد؟ چه تعداد آمپلی فایر (یا کانال آمپلی) نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که برای خرید انواع آمپلی فایر به کارتان می آید

نکاتی که برای خرید انواع آمپلی فایر به کارتان می آید