مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-29سياسي

سردار حاجی زاده: توان مقاومت را باید از زبان دشمن شنید/ آمریکا فرو خواهد ریخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر محمد حجازی که صبح امروز در سازمان بسیج برگزار شد، - فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به جنگ 12 روزه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، گفت: جنگ 12 روزه و مقاومت جانانه فلسطینیان گویای همه چیز است و توان مقاومت را باید از زبان دشمنان شنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر محمد حجازی که صبح امروز در سازمان بسیج برگزار شد، با اشاره به ویژگی ها و شخصیت های این شهید، گفت: سردار حجازی از جوانی عمر خود را در مسیر انقلاب گذاشت و 40 سال تلاش و مجاهدت کرد.

وی افزود: جوانان و همه ما باید این شهید را الگو قرار دهیم و شیوه زندگی را از شهدایی همچون سردار حجازی و حاج قاسم یاد بگیریم که عمرشان را در راه خدا گذاشتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به جنگ 12 روزه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنگ 12 روزه و مقاومت جانانه فلسطینیان گویای همه چیز است و توان مقاومت را باید از زبان دشمنان شنید، دیدیم که فرمانده سنتکام آمریکایی ها چه گفت، آن ها اعتراف کردند که ایران برتری هوایی بلکه برتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: توان مقاومت را باید از زبان دشمن شنید/ آمریکا فرو خواهد ریخت

سردار حاجی زاده: توان مقاومت را باید از زبان دشمن شنید/ آمریکا فرو خواهد ریخت