مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-29حوادث

دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار به همراه یک نفر دیگر شناسایی دستگیر و اعمال قانون شد.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار به همراه یک نفر دیگر شناسایی دستگیر و اعمال قانون شد.

سید اسدالله هاشمی، از دستگیری عامل انتشار فیلم قبل از پخش آن در شبکه های اجتماعی خبر داد و افزود: فرد خاطی قبل از انتشار فیلم شناسایی و به همراه یک نفر دیگردستگیر و اعمال قانون شده است.

وی اظهارکرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه، عصر چهارشنبه پنجم خرداد ماه جاری حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده خاییز متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین تا پاسی از شب در پی دستگیری متخلفین بودند که سرانجام نزدیک ساعت 23 موفق می شوند، این دونفر متخلف را به همراه لاشه یک راس بز وحشی شکار شده و دو قبضه اسلحه دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی

دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی