مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-29سياسي

توسعه نیروگاه های کوچک در دستورکار مسئولان کشور قرار گیرد


توسعه نیروگاه های کوچک در کنار نیروگاه های بزرگ در دستورکار مسوولان کشور قرار گیرد و تنها تمرکز بر نیرو گاه های بزرگ قرار نداشته باشد.

- ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده جمعه شب در دیدار با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه نیرو گاه های کوچک نقش مهمی در امنیت و پدافند غیر عامل دارند و از طرفی نیز بخشی از بار سنگین تامین انرژی از دوش نیروگاه های بزرگ برداشته خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل تامین برق صنایع پرداخت و گفت: یکی از مشکل های اصلی صنایع در هرمزگان تامین برق است که امید می رود در سال رفع موانع تولید با دادن مشوق هایی به این صنایع، آنها برق خود را مستقل از شبکه برق سراسری تامین کنند.

امام جمعه بندرعباس به مسایل هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: هرمزگان از جایگاه ویژه ای در بخش اقتصاد کشور برخوردار است اما متناسب با این جایگاه توسعه نیافته است.

حجت الاسلام عبادی زاده ابرای داشت: بسیاری از مناطق هرمزگان در گذشته و تاریخ قبل از اسلام دارای گمرک و منشا تحول اقتصادی برای کشور بودند که اکنون به سختی می توان نام این مناطق را در تاریخ پیدا کرد.

وی عنوان کرد: شهرهای آباد کشورهای جهان در مناطق ساحلی قرار دارد اما در کشور ما شرایط برعکس است چزا که نوعی گریز از مناطق ساحلی در سیاست گذاران کشور وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نیروگاه های کوچک در دستورکار مسئولان کشور قرار گیرد

توسعه نیروگاه های کوچک در دستورکار مسئولان کشور قرار گیرد