مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-28سياسي

مردم در انتخابات رهنمودهای رهبری را مدنظر قرار دهند ارسال شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: مردم در انتخابات رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: مردم در انتخابات رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه تقوا بهترین راه برای رسیدن به مقاصد والای انسانی است و دوری از خدا باعث شقاوت و بدبختی انسان هاست، اظهار کرد: بنابراین باید تلاش کنیم صراط مستقیم را انتخاب کنیم و از مخالفت با خدا دور باشیم تا سعادت دنیا و آخرت را داشته باشیم.

وی با اشاره به آیه 59 سوره نساء یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ تصریح کرد: سه دستورکار در این آیه وجود دارد و این آیه مربوط به مسئله اطاعت و فرمانبرداری از رهبران الهی و خدای متعال و کسانی است که خدای متعال به عنوان رهبران امت تعیین کرده که این دستور هم مطابق عقل و هم مطابق شرع است.

ناصری بیان کرد: اطاعت خدا و اطاعت خدا دو نکته اول تاکید شده در این آیه است؛ اطاعت خدا نقطه رسیدن به کمال انسانی است و اطاعت از پیامبر نیز همان اطاعت از خداست زیرا پیامبران از ناحیه خدا مامور هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات رهنمودهای رهبری را مدنظر قرار دهند ارسال شود

مردم در انتخابات رهنمودهای رهبری را مدنظر قرار دهند ارسال شود