مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-28سياسي

برق و اینترنت روز انتخابات قطع نشود


امام جمعه کامفیروز از دستگاه های نظارتی و امنیتی درخواست کرد که از اکنون به فکر جلوگیری از قطع شدن برق و اینترنت روز اخذ رای در انتخابات 28 خرداد باشند.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز از دستگاه های نظارتی و امنیتی درخواست کرد که از اکنون به فکر جلوگیری از قطع شدن برق و اینترنت روز اخذ رای در انتخابات 28 خرداد باشند.

حجت الاسلام حمید تقی زاده در خطبه های نماز جمعه کامفیروز خطاب به قوه قضاییه، نمایندگان مجلس، شورای نگهبان، دستگاههای نظارتی و امنیتی گفت: احتمال دارد برخی از نفوذی ها در داخل یا خارج قصد شیطنت داشته و با قطع کردن برق یا اینترنت موجبات نارضایتی مردم و در نتیجه کاهش مشارکت را رقم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر امام جمعه کامفیروز، تقی زاده گفت: همه دستگاه ها اعم از دستگاه های خدمات رسان، دستگاه های نظارتی و امنیتی و هیئت نظارت و شورای نگهبان از الان باید شرایط لازم را برای ایجاد ثبات و آرامش در روز 28 خرداد پیش بینی نمایند.

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه مردم روستاهای کامفیروز با مشکل تامین آب روبرو هستند و شرایط مطلوبی ندارند، گفت: مشکل تامین آب در روستاهای کامفیروز از طرف مسئولان آب و فاضلاب استان پیگیری و در کوتاهترین زمان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق و اینترنت روز انتخابات قطع نشود

برق و اینترنت روز انتخابات قطع نشود