مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-28فرهنگي

رضا میرکریمی در واکنش به خبر فیاپف / باید حرف جدی داشته باشیم


ماجرای ثبت قرار گرفتن جشنواره جهانی فیلم فجر در «فیاپف» باعث شد، رضا میرکریمی دبیر سابق این رویداد درباره این اتفاق واکنش داشته باشد.

- رضا میرکریمی در واکنش به خبر "فیاپف" / "باید حرف جدی داشته باشیم" ماجرای ثبت قرار گرفتن جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف باعث شد، رضا میرکریمی دبیر سابق این رویداد درباره این اتفاق واکنش داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، سیدرضا میرکریمی دبیر سابق جشنواره جهانی فیلم فجر، عصر روز پنجشنبه 6 خرداد در حاشیه بازدید از سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: من فکر می کنم جشنواره های فرهنگی پل های ارتباطی بین المللی با کشورهای مختلف هستند و وقتی موضوع سینما روی جشنواره ای هست، با توجه به اینکه سینما مزیت فرهنگی کشور ما محسوب می شود، باید آن را در مجموعه چرخه تولید تا اکران ببینیم چون جشنواره بخشی از این چرخه است که نمی شود آن را حذف کرد.

جشنواره ها محافل تزیینی و بی خاصیت نیستند میرکریمی ادامه داد: شما نمی توانید ارتباطات بین المللی خودتان را به خاطر اینکه شرایط دشواری وجود دارد، حذف کنید.

آن نگاهی که گاهی اوقات سخت گیرانه با برگزاری رویدادهای فرهنگی برخورد می کند، نگاه غیرکارشناسانه ای است که فکر می کند اصولاً این محفل ها تزیینی و بی خاصیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا میرکریمی در واکنش به خبر فیاپف / باید حرف جدی داشته باشیم

رضا میرکریمی در واکنش به خبر فیاپف / باید حرف جدی داشته باشیم