مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-28بين الملل

محله شیخ جراح، قدس و مسجدالاقصی خط قرمز مقاومت است


یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که محله شیخ جراح، قدس، مسجدالاقصی و ترور فرماندهان مقاومت، خط قرمز گروههای مقاومت فلسطین است.

- به نقل از فلسطین الیوم، خالد البطش یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تحولات اخیر غزه نقطه عطف مهمی در تاریخ جنگ با رژیم صهیونیستی است.

وی طی سخنانی اظهار داشت: پایبندی گروههای مقاومت فلسطین به آتش بس به میزان پایبندی رژیم صهیونیستی به این موضوع بستگی دارد.

موشک های مقاومت که در جنگ اخیر غزه به کار برده شد، غرور رژیم صهیونیستی را از بین برد.

البطش در ادامه گفت: رویدادهای اخیر غزه مرحله آزادسازی فلسطین را کلید زد و دشمن باید بداند محله شیخ جراح، قدس، تجاوز به مسجدالاقصی و ترور فرماندهان مقاومت خط قرمز ما است.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ 12 روزه غزه اعلام کرد: این پیروزی و نتایج جنگ اخیر غزه ثابت کرد که نباید به دنبال مذاکره و صلح با صهیونیستها بود.

البطش اظهار داشت: مقاومت و فرماندهان آن در جنگ، گفتار و رفتار صادقانه ای داشتند و رژیم صهیونیستی تحمل هیچ شکستی را ندارد.

وی با بیان اینکه این جنگ، سستی این رژیم را نشان داد، تصریح کرد: زمانی که جنگ آغاز شد، صهیونیست ها، آتش بس را رد کردند، ولی هنگامی که موشکها به تمامی مناطق اصابت کرد، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله شیخ جراح، قدس و مسجدالاقصی خط قرمز مقاومت است

محله شیخ جراح، قدس و مسجدالاقصی خط قرمز مقاومت است