مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 03:502021-05-28بين الملل

واردات نفت ژاپن از ایران چه زمانی دوباره آغاز می شود؟


تسوتومو سوگیموری رییس انجمن نفت ژاپن در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین اظهار کرد: پس از این که رفع تحریم ها علیه ایران تایید شد، زمانی است که ما ملاحظاتمان را آغاز می کنیم و ازسرگیری واردات نفت ایران ممکن است بعد از سه ماه آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس انجمن نفت ژاپن اعلام کرد پالایشگاه های ژاپنی می توانند واردات نفت ایران را سه ماه بعد از این که رفع تحریم ها علیه ایران تایید شد، ازسربگیرند.

تسوتومو سوگیموری در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین اظهار کرد: پس از این که رفع تحریم ها علیه ایران تایید شد، زمانی است که ما ملاحظاتمان را آغاز می کنیم و ازسرگیری واردات نفت ایران ممکن است بعد از سه ماه آغاز شود.

وی که رییس هیات مدیره شرکت ENEOS Holdings است، خاطرنشان کرد: بدون تایید رفع تحریم ها، پالایشگاههای ژاپنی نمی توانند ازسرگیری واردات نفت ایران را بررسی کنند.

شرکت ENEOS هم هنوز بررسی جزییات ازسرگیری واردات نفت ایران را آغاز نکرده است.

اظهارات سوگیموری به دنبال اظهارات هفته گذشته حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران مطرح شد که اعلام کرد توافق اصلی برای احیای برجام و رفع تحریم های اصلی علیه بخشهای نفت، پتروشیمی و کشتیرانی ایران حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات نفت ژاپن از ایران چه زمانی دوباره آغاز می شود؟

واردات نفت ژاپن از ایران چه زمانی دوباره آغاز می شود؟