مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 15:352021-05-27سياسي

امیر عبداللهیان:اعلام حمایت ملت یمن از آرمان فلسطین معنا و مفهوم بزرگی دارد


«حسین امیر عبداللهیان» دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت ملت یمن از توانمندی نظامی پیشرفته و روحیه قوی برخوردار است و حمایت آن از آرمان فلسطین نشانه ها و مفاهیم بزرگی را در خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رییس ثابت کرد.

امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه قوعد بازدارندگی و مقاومت را فرماندهان مقاومت در فلسطین وضع کردند، گفت: ایران هم از پاسخ به هیچ خواسته ملت فلسطین و رهبران آن دریغ نمی کند.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: ایران بدون در نظر گرفتن سابقه مذهبی ارکان جبهه مقاومت از آنها حمایت می کند.

به دنبال پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد 12 روزه سیف القدس در برابر حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رهبران گروه های فلسطینی بارها از پشتیبانی ایران از ملت و مقاومت فلسطین قدردانی کردند.

امیر عبداللهیان در ادامه گفت وگوی خود با المسیره تاکید کرد: ملت یمن با وجود اینکه خودشان در محاصره هستند همچنان به آرمان فلسطین پایبندند و آقای عبدالملک الحوثی در سخنرانی های متعدد خود اهتمام خاصی به آرمان فلسطین نشان داده است.

او افزود: ملت یمن از توانمندی نظامی پیشرفته و روحیه قوی برخوردار است و حمایت آن از آرمان فلسطین نشانه ها و مفاهیم بزرگی را در خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان:اعلام حمایت ملت یمن از آرمان فلسطین معنا و مفهوم بزرگی دارد

امیر عبداللهیان:اعلام حمایت ملت یمن از آرمان فلسطین معنا و مفهوم بزرگی دارد