مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-27بين الملل

افشای همکاری محمد بن سلمان و داماد ترامپ در کودتای اردن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین انگلیس در مقاله ای به زوایای ناشناخته کودتای سوم آوریل (14 فروردین) در اردن پرداخت و از هماهنگی و همکاری میان محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی و جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ برای کنار .

- روزنامه گاردین به نقل از منابع مطلع نوشت که ولی عهد سعودی و داماد دونالد ترامپ در جریان کودتای چند وقت پیش در اردن با یکدیگر هماهنگ بوده و همکاری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه گاردین انگلیس در مقاله ای به زوایای ناشناخته کودتای سوم آوریل (14 فروردین) در اردن پرداخت و از هماهنگی و همکاری میان محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی و جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ برای کنار زدن عبدالله دوم شاه اردن و جایگزینی حمزه بن الحسین برادر ناتنی وی، خبر داد.

در این گزارش آمده است که یک تماس تلفنی از سفارت آمریکا با سازمان اطلاعات مرکزی اردن در دومین هفته از ماه مارس، زلزله ای در دولت این کشور ایجاد کرد.

آمریکایی ها خواستار برگزاری نشست فوری در خصوص یک مسأله به شدت مهم ملی شده و به اردنی ها گفته بودند که یک خطر بالقوه ممکن است پادشاهی را تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای همکاری محمد بن سلمان و داماد ترامپ در کودتای اردن

افشای همکاری محمد بن سلمان و داماد ترامپ در کودتای اردن