مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-27اجتماعي

تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه تیر خلاصی بر پیکره محیط زیست است


معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه تیر خلاصی بر پیکره محیط زیست است، گفت: سازمان محیط زیست باید مستقل از قوه مقننه یا مجریه باشد.

- تبدیل سازمان محیط زیست به "وزارتخانه" تیر خلاصی بر پیکره محیط زیست است معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه تیر خلاصی بر پیکره محیط زیست است، گفت: سازمان محیط زیست باید مستقل از قوه مقننه یا مجریه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد لاهیجان زاده در نشست مجمع ملی مطالبه گران محیط زیست با اشاره به اینکه طی دهه 50 میزان برداشت از آب های زیرزمینی در کشور حدود 9 میلیارد مترمکعب بوده است، اظهار کرد: این میزان درحال حاضر به 55 میلیارد مترمکعب رسیده است همچنین حدود 15 سال پیش میانگین بارش ها در کشور 125 میلیارد متر مکعب گزارش شده است اما اکنون این میزان به 89 میلیارد مترمکعب رسیده است.

وی با بیان اینکه میانگین دمای هوا نیز در ایران طی 50 سال اخیر حدود دو درجه سانتیگراد افزایش یافته است، تصریح کرد: چنین شرایطی بیانگر آن است که باید باتوجه به شرایط زیستی جدید در کشور برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه تیر خلاصی بر پیکره محیط زیست است

تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه تیر خلاصی بر پیکره محیط زیست است