مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 08:502021-05-27اقتصادي

طی 2 ماه متخلفان توزیع مرغ در فارس 570 میلیارد جریمه شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تشکیل 370 پرونده برای رسیدگی به تخلفات مرغ از ابتدای امسال خبر داد و گفت: بالغ بر 570 میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان این پرونده ها اعمال شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تشکیل 370 پرونده برای رسیدگی به تخلفات مرغ از ابتدای امسال خبر داد و گفت: بالغ بر 570 میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان این پرونده ها اعمال شده است.

غلامرضا سالاری بیان کرد: در چند ماه گذشته شاهد نوساناتی در قیمت مرغ بودیم که این موضوع گلایه مندی شهروندان را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی فارس، او افزود: از بدو التهابات بازار مرغ، تعزیرات حکومتی استان بطور جدی به این موضوع ورود کرده و ضمن اعمال جریمه های سنگین برای متخلفان، با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت که متولی نظارت در این حوزه هستند اقدام به برگزاری گشت های مشترک بازرسی از مرغداری ها، کشتارگاه ها و واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ کرده است.

سالاری بخشی از مشکلات بوجود آمده را متوجه مرغداری ها دانست و اظهار کرد: طبق بررسی های به عمل آمده برخی از مرغداری های استان سهمیه نهاده دولتی را دریافت، ولی به میزان اعلامی اقدام به جوجه ریزی نکرده اند که برای رسیدگی به تخلفات این مرغداری ها نیز پرونده تعزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 2 ماه متخلفان توزیع مرغ در فارس 570 میلیارد جریمه شدند

طی 2 ماه متخلفان توزیع مرغ در فارس 570 میلیارد جریمه شدند