مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-27حوادث

تعامل اجتماعی با ریش سفیدان و بزرگان طوایف، راهکاری موثر در کاهش آسیب های اجتماعی


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای نقش مهم ریش سفیدان و بزرگان طوایف در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: ارتقاء و تقویت نگرش اجتماعی و تعامل با معتمدین و ریش سفیدان طوایف، - سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان به نقش مهم معتمدین و ریش سفیدان در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی تاکید داشت و بیان کرد: ارتقاء و تقویت نگرش و تعامل اجتماعی با معتمدین و ریش سفیدان طوایف، راهکاری موثر در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی در خصوص راهکارهای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در نقاط جرم خیز، افزود: سیاست گذاری پلیس، جامعه محوری است  و پلیس سعی دارد مشکلات و معضلات اجتماعی را در نقاط جرم خیز با استفاده از تجربیات و همکاری شهروندان و معتمدین برای آسیب شناسی و ارائه راهکارهای مناسب و بروز در هر نقطه از استان بررسی و برای حل آن راهکار اجرایی را احصاء و بکار گیری کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای برقراری هر چه بهتر امنیت و آسایش مردم محل باید تلاش مضاعفی را داشته باشیم و این نیازمند تعامل بیشتر شما ریش سفیدان ،معتمدین و بزرگان طوایف با پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی حل و فصل اختلافات در محلات و جلوگیری از تشکیل پرونده های انتظامی و قضایی، رفع مشکلات محلی از طریق ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل اجتماعی با ریش سفیدان و بزرگان طوایف، راهکاری موثر در کاهش آسیب های اجتماعی

تعامل اجتماعی با ریش سفیدان و بزرگان طوایف، راهکاری موثر در کاهش آسیب های اجتماعی