مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-27پزشكي

ساماندهی عرضه دخانیات در همدان/ حذف قلیان در اماکن مسقف


مسوول کنترل دخانیات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه جلوی عرضه غیرضابطه مند سیگار را می گیریم به همین منظور به دنبال ساماندهی عرضه دخانیات در استان هستیم گفت: - مهدی خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه هفته ملی بدون دخانیات از چهارم تا دهم خرداد با تمرکز بر شعار متناوب اجرایی می شود که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی استان به خوبی پیش رود.

بیمارستان قلب فرشچیان نخستین بیمارستان بدون دخانیات کشور وی با بیان اینکه سال گذشته قلب فرشچیان به عنوان نخستین بیمارستان کشور موفق به کسب گواهی بیمارستان بدون دخانیات شد افزود: طبق این گواهینامه تمام چک لیست و خواسته های ما در این بیمارستان اجرایی شد.

خدابخشی با اشاره به اینکه در حال حاضر  قلب فرشچیان به عنوان بیمارستانی بدون دخانیات در کشور نمونه است افزود: دو نفر از متخصصان این بیمارستان در کلینیک ترک دخانیات این مرکز درمانی فعالیت دارند.

وی با تاکید به اینکه کسانی که نیاز به مشاوره و ترک دخانیات دارند، می توانند به این مرکز مراجعه کنند که پزشک با آنها صحبت می کند و آموزش های لازم را می دهد گفت: در این مرکز پیگیری خواهند شد که بعد از سه ماه وضعیت ترک افراد چطور پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی عرضه دخانیات در همدان/ حذف قلیان در اماکن مسقف

ساماندهی عرضه دخانیات در همدان/ حذف قلیان در اماکن مسقف