مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-27ورزشي

صمدانی میلیمتری بر صندلی ریاست نشست


مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با انتخاب امیرحسین صمدانی به عنوان رییس هیئت به کار خود پایان داد.

- ایسنا/اصفهان مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با انتخاب امیرحسین صمدانی به عنوان رییس هیئت به کار خود پایان داد.

مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان امروز (پنجشنبه- 6 خرداد ماه) با حضور هاشم اسکندری راد- رییس فدراسیون، باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان، سید محمد طباطبایی - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، اعضا مجمع و رسانه ها در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

امیرحسین زمانی، سیدعباس صفوی، آرش ظفریان، مجید قربانی و امیرحسین صمدانی پنج کاندیدایی بودند که برای کسب صندلی ریاست هیئت به رقابت پرداختند.

با توجه به حاضرشدن صفوی، ظفریان و قربانی که به منزله انصراف تلقی شد، رقابت بین امیرحسین زمانی و امیرحسین صمدانی برگزار شد، در پایان برگزاری مجمع انتخاباتی از مجموع 15 رای ماخوذه امیرحسین صمدانی با کسب 8 رای به عنوان رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس برای مدت حداقل چهار سال انتخاب شد، امیرحسین زمانی نیز 7 رای را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از برگزاری انتخابات امیر عطابخش- سرپرست هیئت با اشاره به وضعیت موجود، گفت: تمام اسناد و مدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمدانی میلیمتری بر صندلی ریاست نشست

صمدانی میلیمتری بر صندلی ریاست نشست