مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-27بين الملل

فرماندار آمریکایی ارزهای دیجیتالی خریده است!


فرماندار وایومینگ در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالان عرصه بلاک چین گفت: در خیلی از زمینه ها اولویت اول کارآفرینان، - فرماندار وایومینگ در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالان عرصه بلاک چین گفت: در خیلی از زمینه ها اولویت اول کارآفرینان، جاهایی مثل نیویورک یا میامی است اما می خواهیم این بار وایومینگ را به ایالت پیشرو تبدیل کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یاهو فاینانس، فرماندار ایالت وایومینگ در جریان حضور در یک کنفرانس ارزهای دیجیتالی اعلام کرد که دارای تعدادی ارز دیجیتالی است.

مارک گوردون نخستین فرماندار آمریکایی محسوب می شود که چنین آشکار از ارزهای دیجیتالی حمایت می کند.

او همچنین از اجرای یک برنامه با اعتبار 60 میلیارد دلار در سطح این ایالت برای بهره بردن بیشتر از فناوری بلاک چین در اقتصاد وایومینگ خبر داد.

کیتلین لونگ- فعال ارزهای دیجیتالی- در واکنش به این اظهارات گفته از اینکه فرماندار دارای ارزهای دیجیتالی بوده خبر نداشته است.

فرماندار وایومینگ در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالان عرصه بلاک چین گفت: در خیلی از زمینه ها اولویت اول کارآفرینان، جاهایی مثل نیویورک یا میامی است اما می خواهیم این بار وای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آمریکایی ارزهای دیجیتالی خریده است!

فرماندار آمریکایی ارزهای دیجیتالی خریده است!