مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 15:152021-05-26سياسي

یکی از مطالبات مردم چرایی تایید افرادیست که کشور را با چالش مواجه کردند


در دوره گذشته یکی از مطالبات ملت بزرگ ایران از شورای نگهبان چرایی تأیید کسانی بود که با بی کفایتی، کشور و ملت را دچار چالش های سخت کنونی نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شورای نهادهای حوزوی خوزستان در حمایت از اقدام شورای نگهبان بیانیه ای به شرح زیر نوشت.

در این بیانیه آمده است: امروز که به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی ایران به دوره بلوغ و رشد خود رسیده، بیش از همیشه دشمنان قسم خورده خارجی و منافقین بی شرم داخل و خودفروختگان خائن را مترصد فرصت سوزی و نفوذ برای ناامید کردن عاشقان راه و انقلاب امام نموده است.

همچنین افزوده شده: بی شک در دوره گذشته یکی از مطالبات ملت بزرگ ایران از شورای نگهبان چرایی تأیید کسانی بود که با بی کفایتی، کشور و ملت را دچار چالش های سخت کنونی نمودند.

و توجیه این چرایی را به این پاسخ که ضرورت مشارکت حداکثریست نپذیرفته و انتظار داشتند شورای نگهبان به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نماید.

در پایان آمده است: از این رو ضمن تشکر از اقدام شجاعانه و مؤمنانه شورای نگهبان در عمل به وظیفه خود از ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهدا، فرهیختگان، نخبگان و دلسوزان ایران عزیز انتظار دارد، به دور از جریانات سیاسی و بداخلاقی های انتخاباتی، برای حفظ وحدت، یکپارچگی و تقویت نظام و همچنین تشکیل دولتی قوی و کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مطالبات مردم چرایی تایید افرادیست که کشور را با چالش مواجه کردند

یکی از مطالبات مردم چرایی تایید افرادیست که کشور را با چالش مواجه کردند