مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 14:502021-05-26بين الملل

تأکید مصر بر لزوم از سرگیری مذاکرات رام الله و تل آویو


رییس جمهور مصر در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا ضمن اعلام توافق برای بازسازی نوار غزه، بر لزوم از سرگرفته شدن مذاکرات سیاسی میان رام الله و تل آویو تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر، عصر امروز (چهارشنبه)، با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و با او درباره مسائل مختلفی به ویژه بازسازی نوار غزه و لزوم از سرگرفته شدن مذاکرات سیاسی میان تل آویو و رام الله گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری الیوم السابع ، در این دیدار سامح شکری وزیر امور خارجه مصر، عباس کامل رییس سازمان اطلاعات مصر و همچنین ویکتوریا نولاند سرپرست امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا، جاناتان کوهن سفیر آمریکا در قاهره، توماس سالیوان معاون منشی رییس ستاد آمریکا و باربارا لیو از اعضای شورای امنیت ملی این کشور حضور داشتند.

بسام راضی سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که در این دیدار، به جدیدترین تحولات مربوط به مسئله فلسطین و راه های احیای روند صلح پس از تحولات اخیر در خاک فلسطین پرداخته شد به طوریکه وزیر امور خارجه آمریکا از تلاش های مستمر مصر در این خصوص برای دست یابی به آتش بس میان غزه و تل آویو قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مصر بر لزوم از سرگیری مذاکرات رام الله و تل آویو

تأکید مصر بر لزوم از سرگیری مذاکرات رام الله و تل آویو