موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-26سياسي

باید از ظرفیت شوراهای شهر و روستا در محرومیت زدایی استفاده کرد


تنها مرجعی که می تواند به صورت مستقیم به مجلس شورای اسلامی لایحه ارائه دهد، شوراها هستند و باید از این ظرفیت برای کمک به محرومان بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شورای عالی استان ها که با هدف تقویت فرهنگ خیر و احسان و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان به امضا رسید، گفت: تعامل و همکاری میان دستگاه های اجرایی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است و در این زمینه شورای عالی استان ها با توجه به ظرفیت ها می تواند نقش زیادی داشته باشد.

  وی با اشاره به اختیارات قانونی شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی و همدلی، رفع مشکلات محرومان و نیازمندان را در اولویت قرار دهیم.

  رییس کمیته امداد تامین زمین برای ساخت مسکن خانواده های نیازمند را یکی از زمینه های همکاری برای کمیته امداد و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و اظهار کرد: تنها مرجعی که می تواند لایحه ارائه دهد شوراها هستند و باید از این ظرفیت برای کمک به محرومان بهره گرفت.

  بختیاری به اهمیت بحث مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه در موضوع ایتام و معلولان، مسئولیت اجتماعی نهادهای مختلف می تواند تا حد زیادی چالش های موجود را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت شوراهای شهر و روستا در محرومیت زدایی استفاده کرد

باید از ظرفیت شوراهای شهر و روستا در محرومیت زدایی استفاده کرد