مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:502021-05-26سياسي

دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت


معاون بین الملل قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هم افزایی مؤثر دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نمی گذارد، گفت: دستگاه قضا و پلیس بین الملل مکمل یکدیگر در امنیت آفرینی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون بین الملل قوه قضاییه در دیدار با رییس و مدیران پلیس بین الملل ناجا، دستگاه قضا و پلیس بین الملل را مکمل یکدیگر در امنیت آفرینی، عدالت گستری و مبارزه با فساد و جریان های تروریستی خواند.

وی با بیان این که هم افزایی مؤثر دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت، بر ضرورت تقویت همکاری های طرفین تاکید کرد.

معاون بین الملل قوه قضاییه با تاکید بر همکاری دو مجموعه برای تحقق حداکثری مأموریت های مشترک، تصریح کرد: باید تمامی ظرفیت ها برای استرداد مجرمینی که حقوق ملت را تضییع کرده اند، و اعمال فشار بر کشورهایی مانند کانادا که به بهشت اختلاس گران و پناهگاهی برای تروریست ها تبدیل شده اما همچنان ادعای حقوق بشر دارند، به کار گرفته شود.

تقویت همکاری های ناجا و قوه قضاییه در ادامه این دیدار سردار هادی شیرزاد با اشاره به ظرفیت ها و ارائه گزارشی از مأموریت های محوله پلیس بین الملل ناجا بر ضرورت شناخت محورهای مشترک و توسعه همکاری های بیشتر بین دو طرف تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت

دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت