مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-26سياسي

فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری الکترونیکی برگزار نمی شود


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کرمانشاه با بیان اینکه اعضای شورای ششم شهر کرمانشاه با رأی الکترونیکی انتخاب می شوند، گفت: فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی و سنتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برگزاری انتخابات سالم و کاهش تخلفات انتخاباتی، اظهار داشت: براساس صراحت قانون اساسی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، مجلس خبرگان رهبری و همه پرسی یا رفراندوم بر عهده شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده مجلس است.

وی  در توضیح تفاوت اساسی انتخابات کشور با سایر انتخابات در نظام ها، گفت: در انتخابات  رقابت برای کسب قدرت است، ولی هدف برای کسب قدرت در ایران با سایر نظام ها متفاوت است آن ها قدرت را برای مصالح خود می خواهند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسب قدرت برای خدمت به مردم است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: این تفاوت در بستر رعایت اخلاق و قانون محقق می شود، دوری از تهمت و تخریب، رعایت حقوق شهروندی و.

همه نشان از خدمت به مردم دارد.

وی گفت: مردم هوشیار باشند کسانی هستند که از نظر قانونی در بررسی صلاحیت ها از فیلترها می گذارند، اما در عمل به جای اینکه رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری الکترونیکی برگزار نمی شود

فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری الکترونیکی برگزار نمی شود