مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-26اقتصادي

برنامه ریزی برای ایجاد شبکه توزیع هوشمند و مطمئن کالاهای اساسی در لرستان


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از برنامه ریزی برای ایجاد شبکه توزیع هوشمند و مطمئن کالاهای اساسی در این استان خبر داد.

- ، محمد مراد سپهوند امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی با اشاره به تلاش برای راه اندازی شبکه توزیع مطمئن کالاهای اساسی در لرستان اظهار داشت: در این راستا معاونت امور بازرگانی سازمان طی چند ماه گذشته برنامه ریزی هایی داشته است.

وی با بیان اینکه با این اقدام کالاهای اساسی به صورت هوشمند و مبتنی بر اپلیکیشن های برنامه ریزی شده توزیع خواهند گفت: در این رابطه با یک شرکت فعال در این زمینه توانسته ایم که همکاری خود را آغاز کنیم و اپلیکیشن هایی را این شرکت آماده کرده تا در بحث توزیع درست کالاهای اساسی و جلوگیری از انحرافات احتمالی در بحث توزیع برنامه ریزی کنیم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه با پیاده کردن این روش، می توانیم انحراف توزیع را به صفر نزدیک کنیم گفت: علاوه بر این روش که به صورت سیستمی انجام می شود، نظارت ها و بازرسی لازم به صورت رندمی در سطوح مختلف خرده فروشی، عمده فروشی، بنک دار و تولید کننده از سوی نیروهای انسانی صورت می گیرد.

سپهوند بیان داشت: این امر در بحث صرفه جویی در استفاده از نیروی انسانی، هزینه های نظارتی و همچنین در حصول اطمینان در رابطه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ایجاد شبکه توزیع هوشمند و مطمئن کالاهای اساسی در لرستان

برنامه ریزی برای ایجاد شبکه توزیع هوشمند و مطمئن کالاهای اساسی در لرستان