مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-26بين الملل

مقام حماس: این موشک های مقاومت بودند که وزیر خارجه آمریکا را به منطقه کشاندند


همزمان با اولین سفر وزیر امور خارجه دولت جدید آمریکا به فلسطین اشغالی، نایب رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که این موشک های مقاومت بودند که او را به منطقه کشاندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موسی ابومرزوق نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از فلسطین، شامگاه سه شنبه، در گفت و گو با شبکه الجزیره مباشر به موضوع سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به تل آویو پرداخت.

وزیر امور خارجه آمریکا، روز گذشته، در اولین سفر خود به فلسطین اشغالی با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم دیدار و گفت و گو کرد.

ابومرزوق در این خصوص گفت: حل وفصل سیاسی میان فلسطینیان و صهیونیست ها، در برنامه های آمریکا از اولویت برخوردار نیست و آنچه آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور را به منطقه آورده، موشک های مقاومت است که تل آویو را هدف قرار دادند .

نایب رییس حماس در خارج از فلسطین اضافه کرد که هدف دولت آمریکا از این سفر تلاش برای دگرگون کردن صحنه پیروزی های مقاومت و احیای حل و فصل سیاسی است؛ حل و فصلی که چند سال پیش مرده است.

وی ادامه داد، موشک های مقاومت معادله های بسیاری را دگرگون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حماس: این موشک های مقاومت بودند که وزیر خارجه آمریکا را به منطقه کشاندند

مقام حماس: این موشک های مقاومت بودند که وزیر خارجه آمریکا را به منطقه کشاندند