مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-26ورزشي

تکمیل پیست دوومیدانی و دوچرخه سواری یزد در شرف انجام است


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مراحل تکمیل و ساخت پیست مسقف دو و میدانی آیت الله هاشمی رفسنجانی و پیست دوچرخه سواری یزد در حال انجام و نهایی شدن است.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مراحل تکمیل و ساخت پیست مسقف دو و میدانی آیت الله هاشمی رفسنجانی و پیست دوچرخه سواری یزد در حال انجام و نهایی شدن است.

مسعود شریعتی افزود: مناقصات این دو زیر ساخت از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شرکت در حال انجام است و با نهایی شدن آن، روند تکمیل این دو طرح مهم ورزشی از سر گرفته می شود.

وی افزود: سالن مسقف دوومیدانی آیت الله رفسنجانی یزد مراحل پایانی خود را سپری می کند و اجرای تهیه، حمل، تخلیه و اجرای کفپوش دو و میدانی(تارتان) از نوع ساندویچی جهت پیست این سالن در مناقصه است تا پس از تعیین پیمانکار ، تکمیل این پیست حداکثر تا سه ماه آینده به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، مناقصه تکمیل کارهای باقیمانده پیست دوچرخه سواری یزد نیز اعلام شده که با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار مراحل تکمیل این پیست نیز آغاز خواهد شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تصریح کرد: علاقمندان دارای شرایط مدنظر برای اطلاع از شرایط و شرکت در این دو مناقصه باید به سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به نشانی tanavar.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پیست دوومیدانی و دوچرخه سواری یزد در شرف انجام است

تکمیل پیست دوومیدانی و دوچرخه سواری یزد در شرف انجام است