مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 15:502021-05-25سياسي

خاطره سردار فضلی از زمان حصر آبادان/ دو کتاب گویا رونمایی شد


با مشارکت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مجموعه ایران صدا، دو کتاب گویای «خرمشهر در جنگ طولانی» و همچنین «اطلس نبرد بیت المقدس» تهیه و تدوین و از این آثار رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن ایام عملیات بیت المقدس، آزادسازی خرمشهر و مقاومت مردم دزفول؛ از دو کتاب گویا با عناوین خرمشهر در جنگ طولانی و اطلس نبرد بیت المقدس با حضور علی بخشی زاده معاون صدا جمهوری اسلامی ایران، سردار علی فضلی جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دقیقی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و سردار دکتر علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مهندس مهدی شاملو مدیر مجموعه ایران صدا در روز سه شنبه رونمایی شد.

کتاب گویای خرمشهر در جنگ طولانی و همچنین اطلس نبرد بیت المقدس با مشارکت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و ایران صدا تهیه و تدوین شده است.

زهره محقق تهیه کننده، مسعود خان میرزایی تدوینگر و محمد تنهایی، حسن همایی، محمد شریفی مقدم، فاطمه عباسی و نسرین کوچک خانی راویان این کتاب های گویا بوده اند.

* فضلی: در زمان فتح خرمشهر در کنار هر فرمانده دو راوی حضور داشت در این مراسم سردار علی فضلی با تأکید بر اینکه اگر هر پدیده خوب و اتفاق مبارکی توأم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره سردار فضلی از زمان حصر آبادان/ دو کتاب گویا رونمایی شد

خاطره سردار فضلی از زمان حصر آبادان/ دو کتاب گویا رونمایی شد