مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-25اجتماعي

کمبود زمین در مسجدسلیمان اساسی ترین مسئله است


معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه در مسجدسلیمان اساسی ترین مسئله کمبود زمین است، گفت: این کمبود برای انتقال خانوارهای ساکن در مناطق آلوده به نشت نفت و در معرض خطر رفع شد.

- ، فاضل عبیات عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک امام رضا (540 واحدی ساخته شده برای خانوارهای آسیب دیده از زلزله) و شهرک ولی عصر (500 واحدی برای جابه جایی واحدهای مسکونی موجود مناطق آلوده به نفت) مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از زلزله ای که تیرماه سال 98 در مسجدسلیمان حادث شد، توجه ها به مسجدسلیمان واقعاً به شکل مناسبی صورت گرفت؛ گویی که این زلزله تلنگری در اذهان مسئولان و متولیان امر بود.

وی افزود: در کنار منازلی که بر اثر زلزله دچار خسارت یا تخریب شده بودند، مناطق آلوده به نشت نفت و گاز و مناطق در معرض خطر نیز مورد توجه قرار گرفته است؛ مصوبه هایی که دولت در این ارتباط داشت خیلی بیش از این میزان است که کار آنها در یکی دو سال اخیر شروع شد یعنی در مسجدسلیمان باید به وسیله اجرایی شدن این مصوبات مسائل مربوط به مناطق در معرض خطر و آلوده به نشت نفت و گاز به طور کامل حل شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: در مرحله اول برنامه این بوده که با محوریت بحث زلزله کار بازسازی و نوسازی آغاز شود و اتفاقات خیلی خوبی از جمله احداث شهرک 54


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زمین در مسجدسلیمان اساسی ترین مسئله است

کمبود زمین در مسجدسلیمان اساسی ترین مسئله است