مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:302021-05-25پزشكي

پذیرش 33 هزار مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد/درمان فاقدین بیمه با تعرفه دولتی


در حال حاضر که موج چهارم کرونا فروکش کرده 300 بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی بستری هستند؛ این در حالیست که هیچ بیمارستانی این تعداد بستری این بیماران را ندارد.

- مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: در حال حاضر که موج چهارم کرونا فروکش کرده 300 بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی بستری هستند؛ این در حالیست که هیچ بیمارستانی این تعداد بستری این بیماران را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد حمزه زاده در نشست با خبرنگاران، وزارت بهداشت را متولی سلامت کشور دانست وگفت: ما در بیمارستان میلاد بالاترین استاندارد های مربوطه را داریم از جمله خط 550 بیماران کرونایی، تریاژ دو لایه، متخصص عفونی مقیم در اورژانس، پرزشکان فوق تخصص در تخت های ویژه و یک دستگاه سی تی اسکن که فقط مختص بیماران کرونایی است.

وی افزود: 6 دهم درصد از مجموع 141 هزار تخت فعال در کشور متعلق به بیمارستان میلاد است این در حالی است که ما 1.

2 درصد از خدمات بستری بیماران مبتلا به کرونا را ارائه کرده ایم به عبارت بهتر ما بیش از 2 برابر ظرفیت قابل تخصیص خود خدمات داده ایم.

حمزه زاده تصریح کرد: تاکنون بیمارستان میلاد 33 هزار و 344 بیمار پذیرش شده کرونایی و 13249 بیمار بستری داشته ایم که 2040 نفر در بخش ویژه بستری شده و 12 هزار و 209 نفر از بیماران پذیرش شده کرونایی بهبود یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 33 هزار مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد/درمان فاقدین بیمه با تعرفه دولتی

پذیرش 33 هزار مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد/درمان فاقدین بیمه با تعرفه دولتی