مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-25سياسي

وجود 1438 شعبه اخذ رای در انتخابات همدان


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان از یک هزار و 438 شعبه اخذ رای انتخابات در همدان خبر داد و گفت: 5 هزار و 400 نفر شبکه نظارت فعال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام جلال مرادی ظهر امروز در همایش هیات های نظارت استان، شهرستان ها و بخش های استان همدان، انتخابات را دارای چهار رکن اجرا، نظارت، امنیت و رسیدگی به جرایم و تخلفات دانست و اظهار کرد: شاید از نگاه بیرونی رای دهندگان انتخابات یک روز باشد اما طبق ارکان  اصلی، این رویداد فرایندی است که بعد از اتمام انتخابات قبلی، آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 1400 ویژگی های متمایزی از انتخابات گذشته دارد گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمتر از دو ماه به رای مردم گذاشته می شود، خبرگانی هم که قانون بنویسند به رای مردم انتخاب می شوند، قانون نوشته شده منتخبان مردم نیز به رای مردم گذاشته می شود و به نوعی همه نهادها و مسوولین با واسطه و بی واسطه منتخب مردم هستند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان با بیان اینکه این موضوع افتخار منحصر به فرد بوده که هیچ نظامی این جایگاه را برای مردم برگزار می شود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان با اشاره به اینکه شیوه نامه ای توسط هیات نظارت شورای نگهبان، هیات نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1438 شعبه اخذ رای در انتخابات همدان

وجود 1438 شعبه اخذ رای در انتخابات همدان