مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-25سياسي

وزیر آموزش و پرورش: مشارکت خیران مدرسه ساز بیش از 5 برابر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، همزمان با سالرزو آزادسازی خرمشهر، آیین افتتاح مجتمع آموزشی و پرورشی حیات طیبه دکتر نصیری در منطقه 10 شهر تهران برگزار شد.

این افتتاح با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

لزوم اجرای سند تحول بنیادین برای تحقق گام دوم انقلاب زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس در این مراسم اظهار کرد: تغییر اساسی رویکردها و ساختارها در آموزش و پرورش، لازمه تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی در این مراسم در دیدار با رییس سازمان نوسازی مدارس کشور بر لزوم تغییر اساسی در رویکردهای حاکم بر آموزش و پرورش، مطابق با سند تحوّل بنیادین تأکید کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های انجام گرفته توسط سازمان نوسازی مدارس در زمینه ساخت و تجهیز مدارس، با تأکید بر ضرورت توجه به مدارس مناطق محروم و حاشیه تهران، توجه به هماهنگی بین بخشی، در اجرای زیر نظام های سند تحول بنیادین را ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مشارکت خیران مدرسه ساز بیش از 5 برابر شده است

وزیر آموزش و پرورش: مشارکت خیران مدرسه ساز بیش از 5 برابر شده است