مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-25بين الملل

رایزنی فرمانده تروریست های سنتکام با مقام سعودی


فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام با معاون وزیر دفاع عربستان سعودی دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال کنت مکنزی فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا سنتکام که ایران ، در این دیدار شراکت میان ریاض و واشنگتن بویژه در زمینه های دفاعی و نظامی مورد بررسی قرار گرفت و بر نقش آن در حفظ صلح بین الملل و تقویت ثبات در منطقه تأکید شد.

در ادامه این گزارش آمده، در ادامه این دیدار درباره تحولات منطقه و تلاش های مشترک مربوط به آنها در راستای امنیت و ثبات منطقه و جهان رایزنی شد.

در دیدار مذکور مقامات ارشد نظامی و سیاسی دیگری از هر دو طرف نیز حضور داشتند.

وی که روز یکشنبه به عربستان سعودی سفر کرده، پیش تر مدعی شد این کشور همچنان خواستار کمک نظامی از سوی آمریکا برای مهار ایران است.

مکنزی در گفت وگو با خبرنگاران ای بی سی نیوز و آسوشیتد پرس که او را در روزهای گذشته در سفرهای خاورمیانه همراهی کرده اند، مدعی شد: فکر می کنم آن ها (سعودی ها) می خواهند اطمینان خاطر حاصل کنند که در صورت مورد حمله قرار گرفتن از سوی ایران، به آن ها کمک خواهد شد و در برابر ادامه حملات کمک می خواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی فرمانده تروریست های سنتکام با مقام سعودی

رایزنی فرمانده تروریست های سنتکام با مقام سعودی