مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-25سياسي

طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی نتیجه بلوغ شوراها در پنج دوره گذشته


رییس شورای عالی استانها با بیان اینکه در پنج دوره گذشته شوراها به یک بلوغ رسیده اند، گفت: نتیجه و خروجی این پنج دوره طرح مدیریت یکپارچه شهری است که می تواند بزرگترین خدمت ما به مردم باشد.

- رییس شورای عالی استانها با بیان اینکه در پنج دوره گذشته شوراها به یک بلوغ رسیده اند، گفت: نتیجه و خروجی این پنج دوره طرح مدیریت یکپارچه شهری است که می تواند بزرگترین خدمت ما به مردم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان ها در آغاز چهل و دومین اجلاس شورای عالی استان ها تصریح کرد: با توجه به اینکه نزدیک انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم افرادی که نامزد ورود به شوراها شده اند درگیر فعالیت های تبلیغاتی و رقابت هستند.

ما زمانی که با رأی مردم وارد شوراها می شویم باید به مردم خدمت کنیم و این طور نباشد که خدایی ناکرده در انجام وظیفه خود قصور کرده باشیم.

وی افزود: ما در این مدت شاهد بودیم شهرهایی که شورای فعال داشتند و شهردار خوب انتخاب کرده بودند روز به روز پیشرفت می کردند و در نقطه مقابل شهرهایی که برخی از اعضای شورای آن در عملکرد خود کم کاری کرده بودند سرعت توسعه شهرها و روستاهای تحت مدیریت شان کُند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی نتیجه بلوغ شوراها در پنج دوره گذشته

طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی نتیجه بلوغ شوراها در پنج دوره گذشته