مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-25سياسي

پیام تبریک و تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت سرهنگ پاسدار رضا غضنفرپور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ در پی شهادت پاسدار جهادی و خدمتگزار سرهنگ پاسدار رضا غضنفرپور مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی، ولی فقیه در بیمارستان حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، - حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی شهادت پاسدار جهادی، شهید رضا غضنفرپور را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ در پی شهادت پاسدار جهادی و خدمتگزار سرهنگ پاسدار رضا غضنفرپور مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی، ولی فقیه در بیمارستان حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:خانواده محترم و معزز سرهنگ پاسدار رضا غضنفر پور سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار کووید 19 امتحان سخت بشریت در قرن بیست و یکم می باشد و بی شک جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت در برابر این ویروس منحوس، همچون مدال زرینی بر سینه سلحشوران، در تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید و قطعا نسل های آینده به وجود کادر درمان و مجاهدان خستگی ناپذیر عزیزمان افتخار نموده و خود را قدردان زحمات آنان می دانند.

پاسدار جهادی و خدمتگذار، شهید رضا غضنفرپور مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی، ولی فقیه در بیمارستان حضرت بقیه الله اعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک و تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت سرهنگ پاسدار رضا غضنفرپور

پیام تبریک و تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت سرهنگ پاسدار رضا غضنفرپور