مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-25بين الملل

افزایش 68 درصدی یهودستیزی در آمریکا


بر اساس داده های اولیه مرکز لیگ ضدافترا (ADL)، گزارش های حوادث یهودستیزی در آمریکا از زمان تازه ترین درگیری نظامی بین رژیم صهیونیستی و حماس که اوایل این ماه آغاز شد، - بر اساس داده های اولیه مرکز "لیگ ضدافترا" (ADL)، گزارش های حوادث یهودستیزی در آمریکا از زمان تازه ترین درگیری نظامی بین رژیم صهیونیستی و حماس که اوایل این ماه آغاز شد، تا 68 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یاهونیوز، تازه ترین داده ها نشان می دهد گزارش های قابل تأیید از حوادث یهودستیزانه که به ADL رسیده، از 10 مه (20 اردیبهشت) که تنش های سنگین بین غزه و رژیم صهیونیستی همراه با پرتاب موشک و حملات هوایی آغاز شد، با روند ثابتی به صورت هفتگی در حال افزایش است.

طی هفته بین 3 تا 9 مه (13 تا 19 اردیبهشت)، لیگ ضدافترا 67 گزارش قابل تأیید از حوادث یهودستیزی در آمریکا دریافت کرده در حالی که تعداد این گزارشات در دو هفته بعد به ترتیب به 92 و 113 گزارش رسیده است.

سخنگوی لیگ ضدافترا به یاهونیوز گفت: در حال حاضر هر ساعت، گزارش تازه ای دریافت می کنیم و تیم ما در مرکز افراط گرایی به صورت شبانه روزی مشغول کار است تا این حوادث را مورد تأیید قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 68 درصدی یهودستیزی در آمریکا

افزایش 68 درصدی یهودستیزی در آمریکا