مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:202021-05-25سياسي

تاکید برهم صالح بر لزوم برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه


رییس جمهوری عراق بر برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر خود و نیز لزوم فراهم کردن الزامات مربوط به شفافیت و عدالت روند رأی گیری تأکید کرد.

- رییس جمهوری عراق بر برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر خود و نیز لزوم فراهم کردن الزامات مربوط به شفافیت و عدالت روند رأی گیری تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، برهم صالح، رییس جمهوری عراق در جریان نشست خود با رییس و اعضای کمیساریای عالی و مستقل انتخابات و جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق درخصوص پرونده انتخابات به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در جریان این دیدار به بررسی جدول های زمانی انتخابات و روند ویژه برگزاری انتخابات پرداخته شد.

در این دیدار همچنین بر لزوم برگزاری انتخابات در موعد مقرر و الزامات مربوط به برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه، افزایش تلاش ها برای تکمیل ثبت نام هوشمند رای دهندگان برای تضمین حق مشارکت مردم، تدوین اصول رفتاری، حقوقی و ملی میان گروه های سیاسی و تقویت نقش سازمان ملل در حمایت از روند انتخابات عراق که در موفقیت آن، تضمین حاکمیت و احترام به تصمیم مستقل عراقی ها سهم به سزایی دارد، تاکید شد.

برهم صالح در جریان این نشست بر اهمیت تامین امنیت و برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه در مراحل مختلف آن، فراهم کردن فضایی امن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید برهم صالح بر لزوم برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه

تاکید برهم صالح بر لزوم برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه