مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-25اجتماعي

تصویب نهایی مطالعات طرح جامع ترافیک شهر قم در سال 1400


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از تصویب نهایی مطالعات طرح جامع ترافیک شهر قم در سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مطالعات طرح جامع ترافیک شهر قم در تصمیمات ترافیکی شهر اظهار داشت: این مطالعات در سال 97 باهدف بازنگری در مطالعات طرح جامع ترافیک پس از 15 سال کلید خورد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از تصویب نهایی سه فصل ابتدای مطالعات طرح جامع ترافیک در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال سه فصل مهم این طرح که راهکارهای ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز نیز در آن آمده به تصویب نهایی رسیده و نقش راه 15 سال آینده شهر را مشخص می کند.

ذاکریان، نهایی شدن سه فصل پایانی مطالعات طرح جامع ترافیکی را موردتوجه قرارداد و گفت: مطالعات طرح جامع امسال در شهرداری نهایی شده و باید مصوبات آن از کمیته فنی شورای عالی ترافیک کشور نیز گرفته شود.

وی ادامه داد: ابتدا باید در شورای ترافیک استان این مطالعات تصویب شده و سپس به کمیته فنی شورای عالی ترافیک کشور ارجاع داده شود و این کمیته نیز طرح را برای رسیدن به مرحله عملیاتی تصویب نهایی کند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم مهم ترین نکته در مطالعات طرح جامع را تغییر نگاه انسان محوری به خودرو محور در تصمیمات ترافیکی شهر دانست و تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب نهایی مطالعات طرح جامع ترافیک شهر قم در سال 1400

تصویب نهایی مطالعات طرح جامع ترافیک شهر قم در سال 1400