مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-25فرهنگي

شنیدن «تنهایی» با نوای سنتور/ به فهم جهان نزدیک تر شو!


آلبوم موسیقی «تنهایی» یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در حوزه نشر است که در قالب یک اثر بی کلام با هنرمندی جواد بطحایی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم موسیقی تنهایی یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در حوزه نشر است که در قالب یک اثر بی کلام با هنرمندی جواد بطحایی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تنهایی عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی در ژانر موسیقی بی کلام است، که به آهنگسازی و نوازندگی جواد بطحایی با دکلمه اشعاری از نوذر پرنگ در دشتی و ابوعطا در بازار موسیقی منتشر شد.

فریاد دل (مقدمه) ، گفتگوی دل (مقدمه) ، شیدا (چهارمضراب) ، رنگ شیرین ، نجوا (مقدمه) ، رنگ فرهاد ، تنهایی (مقدمه) در بخش دشتی و برای رفتن با شاخه های زرین وضو می سازم ، ابدیت (مقدمه) ، دیدار (مقدمه) ، تیزتک (چهار مضراب) ، سوزان (چهار مضراب) ، پرند (چهار مضراب) در بخش ابوعطا قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

مهرداد حسن پور صدابردار، علیرضا مهدیزاده و حمید لشگر و طراحان گرافیک دیگر عوامل اجرایی این آلبوم هستند که با شماره مجوز 1399-564 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت 28761 کتابخانه ملی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیدن «تنهایی» با نوای سنتور/ به فهم جهان نزدیک تر شو!

شنیدن «تنهایی» با نوای سنتور/ به فهم جهان نزدیک تر شو!