مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 16:402021-05-24سياسي

با دیدن امکانات شهر جدید سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم


مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی گفت: در طول سه سال گذشته و به واسطه ی سفرهای متعددی که به شهر جدید سهند داشتم و امکانات و اقدامات انجام شده در برنامه ی شهر سالم را دیدم، - ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی گفت: در طول سه سال گذشته و به واسطه ی سفرهای متعددی که به شهر جدید سهند داشتم و امکانات و اقدامات انجام شده در برنامه ی شهر سالم را دیدم، از صمیم قلب به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان و شهر سهند افتخار می کنم.

محمد آسایی امروز در مراسم اختتامیه ارزیابی نهایی برنامه ی شهر سالم سهند اظهار کرد: کار به شکلی انجام شد که تمامی بازدید ها و تصمیمات مبتنی بر شواهد بود به طوریکه 80 سوال را تهیه کرده بودیم و این سوالات را در بازدید ها مطرح می کردیم و هر آنچه که دیدیم و شنیدیم، براساس شواهد و سوالات مطرح شده بود.

وی در تشریح مراکز و امکانات شهر سهند افزود: مخزن آب آشامیدنی ، اسکان موقت، تاسیسات مواقع بحرانی و سوانح، تصفیه خانه، مغازه های فروش مواد غذایی، بحث آلودگی هوا، ایستگاه آتش نشانی و مرکز اورژانس از جمله مراکز و امکاناتی هستند که مورد بازدید قرار گرفت.

مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی شناخت افراد و گروه های آسیب پذیر را موضوع مهم برشمرد و افزود: این کار بسیار بزرگی است که کارکنان مرکز بهداشت شهرستان تک تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دیدن امکانات شهر جدید سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم

با دیدن امکانات شهر جدید سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم