مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-24سياسي

همایش پیاده روی لشکرهای اصفهان در عملیات بیت المقدس برگزار شد


فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) از همایش پیاده روی لشکرهای اصفهان در عملیات بیت المقدس خبرداد و گفت: راهپیمایی امروز با حضور رزمندگان 2 لشکر امام حسین (ع) و نجف اشرف از میدان انقلاب اصفهان تا گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

- محمد هاشمی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: راهپیمایی امروز با حضور رزمندگان 2 لشکر امام حسین (ع) و نجف اشرف از میدان انقلاب اصفهان تا گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) ادامه داد: همچنین در گلستان شهدای اصفهان مراسم های متنوعی از جمله غبارروبی مزارشهدا، خاطره گویی و روایتگری عملیات در لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد که از این تعداد سه برنامه کوهگشت چشمه مرغاب، پیاده روی امروز و یک برنامه دیگر در سطح لشکر و 17 برنامه از جمله حلقه ها ی صادقین، محافل قرآنی و روایتگری در سطح رده های این لشکر اجرا شد.

هاشمی پور اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه ها زنده نگاه داشتن یاد و خاطره حماسه بیت المقدس و انتقال سینه به سینه ارزشها و تجربیات این حماسه بزرگ است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، ادامه داد: حماسه آزاد سازی خرمشهر از جمله حماسه های بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که با هدایت های امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه زمان، حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی لشکرهای اصفهان در عملیات بیت المقدس برگزار شد

همایش پیاده روی لشکرهای اصفهان در عملیات بیت المقدس برگزار شد