مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 11:552021-05-24سياسي

تولیدات شبکه های اجتماعی در حوزه سیره رضوی باید جریانی توقف ناپذیر باشد


عضو هیئت انتخاب جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با بیان اینکه تولید در حوزه سیره رضوی و حرم امام رضا(ع) باید جریانی سیال و مداوم باشد، عنوان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سید ناصر نعمتی در ارتباط با نخستین دوره برگزاری جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) اظهار کرد: هر اقدام رسانه ای با نیت توسعه سیره رضوی را باید به فال نیک گرفت و جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) از این حیث یک حرکت رو به جلو با تراز مناسب رسانه ای قلمداد می شود.

مدیر خبرگزاری فارس در استان خراسان رضوی بیان کرد: قالب شبکه های اجتماعی با توجه به فراگیری، سهل الوصول بودن و ارزان بودن بهترین ابزار برای ترویج محتوای رسانه ای مطلوب است.

وی یادآور شد: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به درستی اهمیت شبکه های اجتماعی را درک کرده است، اینکه در نخستین دوره قالب شبکه های اجتماعی جایگاه مهمی در پازل این جشنواره دارد بیانگر درک صحیح جشنواره از فضای رسانه های نوین است.

نعمتی با اشاره به اینکه بخش شبکه های اجتماعی جشنواره نیز جزو پرمخاطب ترین بخش ها بود و آثار متعددی به آن ارسال شد، بیان کرد: همین مسئله سبب شد تا از روز نخست داوری، بدون اغماض معیارهای حرفه ای را برای داوری لحاظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات شبکه های اجتماعی در حوزه سیره رضوی باید جریانی توقف ناپذیر باشد

تولیدات شبکه های اجتماعی در حوزه سیره رضوی باید جریانی توقف ناپذیر باشد