مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-24پزشكي

تجمعی در مرکز واکسیناسیون بجنورد وجود ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از عدم وجود هرگونه تجمع در مرکز واکسیناسیون بجنورد خبر داد و گفت: مراجعه کنندگان دارای شرایط دریافت واکسن، - به سرعت واکسینه می شوند.

سید احمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ازدحام در مرکز تجمیعی واکسیناسیون بجنورد، اظهار کرد: ظرفیت این مرکز افزوده شده است و اکنون شاهد هیچ گونه تجمعی نیستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: اکنون هر فردی که برای واکسن مراجعه کند و دارای شرایط دریافت واکسن باشد، در کمتر از 5 دقیقه واکسن خود را تزریق خواهد کرد.

وی افزود: با این حال در تدارک راه اندازی مرکز دیگری در بجنورد با همکاری بسیج هستیم و پس از آموزش های لازم یک مرکز دیگر افتتاح می شود.

هاشمی تصریح کرد: اکنون شهرهای آشخانه، بجنورد و شیروان دارای مرکز تجمیعی تزریق واکسن هستند و در بقیه شهرها مراکز بهداشتی و درمانی این اقدام را انجام می دهند که هیچ گونه تراکمی مشاهده نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به احتمال آغاز واکسیناسیون گسترده، بیان داشت: پیش بینی ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرها شده است تا با شروع واکسیناسیون عمومی، مشکلی وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعی در مرکز واکسیناسیون بجنورد وجود ندارد

تجمعی در مرکز واکسیناسیون بجنورد وجود ندارد