مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-24سياسي

تحصن هنرمندان مقابل مجلس چه سود و ثمری داشت؟!


4 ماه بعد از تجمع تعدادی از هنرمندان تئاتر مقابل مجلس شورای اسلامی، رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داده است که کمکی معادل 350 میلیون تومان در قالب مستمری و کمک هزینه ایام بیکاری از طریق صندوق اعتبار هنر به خانواده تئاتر تزریق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شرایط دشوار هنرمندان تئاتر در دوران کرونا و تعطیلات پی در پی تئاتر و سینما در این مقطع، اندک رمقی را که در این حوزه وجود داشت، از بین برد و بسیاری از اعضای جامعه تئاتری در یک سال و نیم گذشته به اموری همچون رانندگی در اسنپ، درست کردن ترشی و مربا در منزل، نگهداری از سالمندان و کودکان و مشاغلی از این دست روی آوردند.

در این مدت کمک هایی در قالب کارت هدیه ویژه نوروز و .

نیز صورت گرفت اما مسلما توقع نداریم برای کسانی که یک سال تمام بیکار بوده اند، دو کارت هدیه 1 میلیون و نیم تومانی چندان کارگشا باشد.

از آنجاکه بحث امنیت شغلی و تعریف تئاتر به عنوان شغل در وزارت کار هم هنوز در حال پیگیری است، دور از انتظار نیست که فعلا در بر همین پاشنه خواهد چرخید و خانواده تئاتر باید به همین کمک های مقطعی دل خوش کند.

در این مدت گاهی هم بیانیه هایی منتشر شده و اقداماتی صورت گرفته است، مانند تجمعی که دی ماه سال گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصن هنرمندان مقابل مجلس چه سود و ثمری داشت؟!

تحصن هنرمندان مقابل مجلس چه سود و ثمری داشت؟!