مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-24سياسي

پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است


شهردار قم با اشاره به این که پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است گفت: افتتاح برخی پروژه ها در این ایام با هدف ایجاد شور و انگیزه بیشتر در مردم جهت حضور در پای صندوق های رأی برنامه ریزی شد که ظاهرا همین اقدام هم با حواشی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در نشست امروز شورای اسلامی شهر با تبریک سالروز فتح خرمشهر به همه مردم و حماسه سازان این روز به برخی حواشی مطرح شده در این روزها پرداخت و گفت: مدیریت شهری در این روزها کوشید تا با افتتاح برخی پروژه های آماده بهره برداری، خوشحالی و خرسندی بیشتری در مردم ایجاد و آنان را به حضور پُرشورتر در پای صندوق های رأی تشویق کند.

وی افزود: البته تردیدی نیست که استانداری قم هم به دنبال رعایت قانون و مقررات انتخابات است و از این رو اظهارنظری دالّ بر ضرورت عدم سخنرانی اعضای شورای شهر که کاندیدای انتخابات پیشِ رو هستند مطرح شده است.

شهردار قم در ادامه پیام فتح خرمشهر را همدلی و وحدت خواند و و اظهار کرد: همه به دنبال آن هستیم تا قانون و مقررات اجرایی شده و  فیتیله اختلاف ها پایین کشیده شود.

سقاییان نژاد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: البته در چهارشنبه هفته جاری برنامه ای برای افتتاح برخی پروژه های شهری قم با حضور سردار صفوی تدارک دیده شده و دعوت های لازم انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است

پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است