مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-24سياسي

مرندی: نباید رای احساسی بدهیم که مثل امروز پشیمان شویم


عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: شرکت در انتخابات هم وظیفه دینی بوده و هم حق شهروندی است که این حق زمانی به درستی انجام می شود که در بین کاندیداها فرد شایسته ای انتخاب شود.

- محمدرضا مرندی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در طول گذشت بیش از 40 سال از انقلاب، بیشترین قدرت جمهوری اسلامی در مشارکت مردم است، گفت: مشارکت در انتخابات به عنوان حق شهروندی و هم وظیفه دینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده که ممکن است خیلی از مردم تاثیر بسیاری از مردم از روی احساسات رای خود را به صندوق ها انداختند و بعد پشیمان شدند.

مرندی تصریح کرد: هر زمان مشارکت مردم در موضوعات مختلف به هر دلیلی کاهش یافته کشور دچار مشکلات فراوانی در همه بخش ها به خصوص اقتصاد شده است به طور مثال از  فتنه سال 88 تحریم های زیادی بر علیه کشور انجام شد این موضوع در حالی است که اگر مشارکت مردم برای انتخابات ریاست جمهوری بالا باشد رییس جمهور با مشروعیت حداکثری توان و قدرت بیشتری برای اداره کشور و فعالیت های بین المللی خواهد داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: ملت برای اینکه به نظام صدمه وارد نشود ابتدا تحقیق کرده و بعد رای دهند زیرا به جای اینکه بدون بررسی و تحقیق از روی احساسات کاندیدای ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: نباید رای احساسی بدهیم که مثل امروز پشیمان شویم

مرندی: نباید رای احساسی بدهیم که مثل امروز پشیمان شویم