مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-24اقتصادي

فوت 2 کارگر در حادثه ریزش معدن خاک نسوز شهید نیلچیان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ریزش معدن خاک نسوز نیلچیان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ریزش معدن خاک نسوز نیلچیان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

سجاد رستمی در گفت وگو با ایسنا از ریزش معدن خاک نسوز نیلچیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: این معدن در منطقه دوپلان از توابع شهرستان اردل واقع شده است، و هم اکنون نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معدن شهید نیلچیان با حفاری 31 حلقه چاه به طول پنج هزار متر در محدوده ای به وسعت 200 هکتار واقع شده که از نظر نوع، کیفیت و مرغوبیت تولید به عنوان بهترین معدن خاک نسوز ایران هم مطرح است، ظرفیت استخراج سالانه این معدن 15 هزار تن خاک نسوز است و عملیات اکتشاف این معدن زیرزمینی سال 48 و عملیات بهره برداری آن ازسال 53 درمنطقه باجگیران ودو پلان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 2 کارگر در حادثه ریزش معدن خاک نسوز شهید نیلچیان

فوت 2 کارگر در حادثه ریزش معدن خاک نسوز شهید نیلچیان