مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-24دانش

«نقش مهندسی پزشکی و تکنولوژی در علوم شناختی»


انجمن علمی مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان، نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات انجمن علمی مهندسی پزشکی، - انجمن علمی مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان، نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات انجمن علمی مهندسی پزشکی، وبینار نقش مهندسی پزشکی و تکنولوژی در علوم شناختی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، همزمان با توسعه علوم شناختی در اواسط دهه 70 و تلاش های دانشمندان جهت آشنایی و ارزیابی مولفه های شناختی در انسان (حافظه، توجه، تمرکز، هیجان و.

)، دانش مهندسی پزشکی، خصوصا در گرایش بیوالکتریک نیز به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کرد و از تعامل این دو رشته با علوم دیگری چون روانپزشکی، روانشناسی و علوم اعصاب، دهه 90 میلادی به دهه طلایی کشف اسرار مغز مبدل شد.

از آن زمان دانش مهندسی پزشکی و تکنیک های آن به صورت جدی وارد حوزه های پژوهشی و درمانی تشخیص و درمان اختلالات اعصاب و روان شد و انواع و اقسام آزمون های روانسنجی کامپیوتری، روش های کمک تشخیصی مبتنی بر ثبت و پردازش سیگنال های مغزی، همچون الکتروانسفالوگرافی کمی (QEEG) و پتانسیل های وابسته به رخداد (ERP) و روش های درمانی ای چون نوروفیدبک، بیوفیدبک و TDCS و rTMS به جزو لاینفکی از روندهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقش مهندسی پزشکی و تکنولوژی در علوم شناختی»

«نقش مهندسی پزشکی و تکنولوژی در علوم شناختی»