مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:152021-05-24فرهنگي

استقبال از کتاب کرامات و آداب زیارت امام رضا(ع) طی 6 ماه


مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: کتاب «چشمه های بهشت» گزیده ای از عیون اخبار الرضا(ع) در کم تر از 6 ماه پس از چاپ نخست در 7 هزار و 800 نسخه و به سفارش نهادکتابخانه های عمومی کشور تجدید چاپ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  حسین سعیدی مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان اینکه چشمه های بهشت با زبانی ساده و ادبیاتی جذاب از مفاهیم بلند عیون اخبار الرضا(ع)   است، افزود: چشمه های بهشت با تدوین و ترجمه دکتر محمد هادی زاهدی در 419 صفحه قطع رقعی در یک هزار نسخه دی ماه 1399 روانه بازار شد و هم اکنون در 7 هزار و 800  نسخه به سفارش نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دو چاپ 550 نسخه ایی و 7250 نسخه ایی ویژه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تجدید چاپ شد.

وی با اشاره به اینکه عیون اخبار الرضا(ع) نوشته شیخ صدوق یکی از معتبرترین منابع مربوط به تاریخ زندگی و آموزه های امام رئوف حضرت رضا(ع) است افزود: چشمه های بهشت گزیده ای از آن کتاب ارزشمند است و روایت کننده مجموعه ای از تاریخ زندگی، آموزه ها ، معارف، کرامات و آداب زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) است.

سعیدی با اشاره به اینکه کتاب چشمه های بهشت در پنج دفتر و مجموعا 31 فصل تدوین شده است، اضافه کرد: دفتر نخست آن روایتگر تاریخ زندگی امام هشتم ، دفتر دوم مناظرات و آموزه های حضرت ، دفتر سوم قرآن و اهل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از کتاب کرامات و آداب زیارت امام رضا(ع) طی 6 ماه

استقبال از کتاب کرامات و آداب زیارت امام رضا(ع) طی 6 ماه