مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:552021-05-23اقتصادي

احداث گلخانه ی 1000 هکتاری برای تولید میوه های درختی در یکانات مرند


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برنامه داریم تا در سطح 1000 هکتار، گلخانه درختان میوه را در منطقه یکانات مرند راه اندازی کنیم تا میوه های درختی مثل گوجه سبز، - مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد احداث گلخانه ی 1000 هکتاری برای تولید میوه های درختی در یکانات مرند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برنامه داریم تا در سطح 1000 هکتار، گلخانه درختان میوه را در منطقه یکانات مرند راه اندازی کنیم تا میوه های درختی مثل گوجه سبز، زردآلو و .

خارج از فصل در قالب گلخانه تولید شوند.

محمدباقر بی پروا در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که 260 هکتار گلخانه استان در حال بهره برداری است، گفت: حدود 1600 هکتار گلخانه دیگر نیز در حال مطالعه برای توسعه بوده و 340 هکتار گلخانه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

در صورت اتمام فاز مطالعاتی گلخانه ها و آغاز روند عملیاتی پروژه ها، به زودی میزان مجموع گلخانه های استان به بیش از 1900 هکتار خواهد رسید.

وی با بیان این که بیش از شش الی هفت نفر در هر هکتار به طور مستقیم و حدود 15 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند، افزود: کار در گلخانه به نیروی کار ماهر بیشتر و مراقبت و نگه داری مضاعف نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث گلخانه ی 1000 هکتاری برای تولید میوه های درختی در یکانات مرند

احداث گلخانه ی 1000 هکتاری برای تولید میوه های درختی در یکانات مرند